1. П’ять
карток
Мета
: контроль засвоєння алфавіту.
Хід
гри : вчитель показує кожному з учасників гри п’ять карток із
літерами алфавіту. Виграє той, хто правильно та без пауз називає всі п’ять
літер.
2.
Хто
швидше?
Мета : контроль засвоєння алфавіту.
Хід гри : учням роздаються по 3 – 5
карток із літерами та пропонується уважно їх розглянути. Потім учитель називає
букву, а ті, в кого є картка з названою літерою, швидко її піднімають та
показують іншим. Той, хто запізнився, не має права підняти картку. Учитель
проходить між рядами та збирає картки. Виграє той, хто швидше за інших
залишається без карток.
3.
Перша
літера.
Мета : тренування, орієнтоване на
засвоєння алфавіту.
Хід гри : учні поділяються на команди.
Учитель по черзі називає по три слова кожній
команді. Учасники гри повинні швидко назвати перші літери цих слів. Виграє той,
хто правильно виконав завдання.
4.
На одну
літеру.
Мета : формування
навичок добору лексики за словником ( орфографічним ) принципом на основі
тренування пам’яті та
спостережливості.
Хід гри : вчитель пропонує знайти та запам’ятати усі
предмети в кімнаті, назви яких починаються з літери…поки він рахує до 30.
Виграє той, хто назве більше слів, які починаються з цієї літери, або той, хто
назве останнє слово з цією буквою.
5. Слова з певною буквою
Мета : формування навичок орфографічної пам’яті.
Хід гри : учням пропонується швидко
проглянути список соів, а потім назвати слова, у яких є задана літера. Виграє
той, хто зможе назвати більше слів.
6.
Зіпсований
комп’ютер.
Мета : формування орфографічних навичок.
Хід гри : учитель
розподіляє всі букви алфавіту між учнями. Потім він пропонує кожному натиснути
на свою « клавішу », тобто назвати свою
букву. Після того як учні навчаться
автоматично реагувати на почутий звук або написану букву, ім.
пропонується « надрукувати » ( сказати по літерам ) слова, спочатку показані
вчителем на картках, а потім вимовлені вголос. Перемагає той, хто припуститься
менше помилок.
7. Букви – картки
Мета : формування співвіднесення
орфографічних знаків із лексичними значеннями.
Хід гри : учням даються 3 – 4 картки
з друкованими та рядковими літерами.
Варіант 1. Учитель показує
малюнки і називає зображені на них предмети іноземною мовою, а учні піднімають
картки з першою буквою названого слова. Проходячи між рядами, учитель збирає
картки з правильними відповідями. Виграє той, хто раніше за інших залишається
без карток. Можна ускладнити гру : учитель показує малюнки мовчки, а учні
називають їх уголос, а потім піднімають картку з літерою.
Варіант 2. Учням даються 3
– 4 картки з малюнками, на яких зображені відомі предмети. Учитель показує
букву і вимовляє звук, а учні повинні показати картки, на яких зображені
предмети, що починаються з цієї літери, і назвати ці предмети іноземною мовою.
Підсумок гри підбивається так само, як у варіанті 1.
Варіант
3. Можна показувати букви мовчки або називати букви, не показуючи їх що
ускладнить гру. За правильну відповідь нараховується 1 бал. Виграє той, хто
набере більшу кількість очок.
8. Де літера?
Мета: формування навичок диференціації звуко–літерних
відповідностей.
Хід гри : учитель пише
на дошці декілька слів і пропонує учням знайти серед них три, у яких
буква…читається як…Виграє той, хто найшвидше це зробить.
Немає коментарів:
Дописати коментар